среда, 18 февраля 2015 г.

“İKT ilə çalışan hər bir müəllim dərsin elektron üsullarını mövzuya tətbiq etməyi bacarmalıdır”

Vəfa Hüseynova: “Ağıllı lövhə”dən istifadə şagirdlərin nəzəri-metodoloji biliklərini, praktiki bacarıq və təcrübələrini inteqrasiya etməklə tədrisi xeyli canlandırır, uşaqlarda yaradıcı yanaşma, düşünmə, təşəbbüskarlıq, tədris materialını dərindən dərketmə qabiliyyətini daha da artırır”
Layihə çərçivəsində müsahibimiz Eldar Məmmədov adına İsmayıllı şəhər 3 saylı məktəb-liseyin müəlliməsi Vəfa Hüseynovadır. O, müsahibəsinə çalışdığı məktəb haqqında məlumat verməklə başladı: 

-Tədris ocağı 1972-ci ildən fəaliyyət göstərir. Hazırda məktəbdə 33 sinifdə 682 şagird təhsil alır. Onların tərbiyəsi ilə 106 müəllim məşğul olur. Məktəb 2007-ci ildə Dünya Bankının ayırdığı kredit hesabına əsaslı təmir edilib. Məktəbin ilk direktoru, biologiya müəllimi Ramazanov Hacalı Mahmud oğlu, rus dili müəllimi Qəniyev Cavid Cəbi oğlu, riyaziyyat müəllimi Həsənov Saleh Qarakişi oğlu Əməkdar müəllim fəxri adına layiq görülüblər. Məktəb 2009-cu ildə Prezidentin sərəncamı ilə “Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi” müsabiqəsinin qalibi elan edilib. Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi Muradlı Çingiz Məzahir oğlu və ingilis dili müəllimi Əhmədova Humay Əlövsət qızı 2009- cu ildə “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin qalibi olublar. Müəllimlərdən Dəmir Aydınov , Rasim Yusifov, Oktay Əliyev Təhsil Nazirliyinin fəxri fərmanına layiq görülüblər. İbtidai sinif müəllimi Almaz İsmayılovaya Təhsil Nazirliyi tərəfindən təşəkkür edilib. 2006-cı ildən indiyədək məktəbin direktoru Əhmədağa Ələkbərovdur. Məktəbin direktoruna Təhsil Nazirliyi kollegiyasının qərarı ilə şəxsi işinə yazılmaqla təşəkkür elan edilib. Məktəbdə kurikulum islahatları, fənn kurikulumlarının tətbiqi ilə əlaqədar təcrübələrin toplanması və öyrənilməsi üzrə “Kurikulum Mərkəzi” yaradılıb. Mərkəz lazımi avadanlıqlarla təchiz edilib. Məktəbdə “Tarix-Diyarşünaslıq” muzeyi fəaliyyət göstərir. Muzeydə e.ə II-I minilliyə aid arxeoloji qazıntı nümunələri, qədim Basqal və Lahıc kəndlərindən gətirilmiş sənətkarlıq nümunələri, qədim və müasir dövrə aid pullar və digər tarixi eksponatlar toplanıb. Məktəb “Dayaq məntəqə mərkəzi” kimi fəaliyyət göstərir. Yaxınlıqda yerləşən 8 məktəbin müəllimləri yaradılmış “Dayaq məntəqə mərkəzində” toplanmış metodiki vəsaitlər, qabaqcıl təcrübəni əks etdirən dərs nümunələrinin video yazılarından yararlanaraq qabaqcıl təcrübəni öyrənirlər. Məktəbin 9 nəfər Qarabağ müharibəsində şəhid olmuş məzununa abidə, məktəbin adını daşıdığı kapitan Eldar Məmmədova isə büstü qoyulub. Məktəbdə böyük idman zalı, iclas zalı, 3 informatika kabineti, “Təhsil resurs mərkəzi”, kitabxana, bufet, 2 laboratoriya fəaliyyət göstərir. Təhsil Nazirliyinin 26 avqust 2014-cü il tarixli, 930 saylı əmri ilə İsmayıllı şəhər 3 nömrəli tam orta məktəbinin bazasında məktəb-lisey yaradılıb. 2013-2014-cü ilin məzunlarından 19 nəfəri yüksək balla ali məktəblərə qəbul olublar.
- Müəllimlərin innovativ hazırlığını necə qiymətləndirirsiniz?
- İnformasiyanın dünyamızda daha da mühüm yer tutması bütün sahələrdə olduğu kimi, təhsildə pedaqoqların innovativliyini və yaradıcı biliklərinin üzə çıxmasında mühüm rol oynayır. Prezidentin təsdiq etdiyi “Azərbaycan Respublikasında ümumtəhsil məktəblərinin İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları ilə təminatı Proqramı (2005-2007 illər)” respublikamızda bu prosesin geniş şəkildə vüsət almasına səbəb oldu. Ölkə başçısı tərəfindən qəbul edilmiş "2008-2012-ci illərdə Azərbaycan Respublikasında təhsil sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət Proqramı" isə İKT-dən istifadə etməklə ölkəmizdə beynəlxalq standartlara uyğun keyfiyyətcə yeni təhsil modelinin qurulmasını, vahid elektron təhsil məkanının yaradılmasını və təhsil sisteminin dünya təhsil məkanına inteqrasiya etdirilməsini əsas məqsəd kimi qarşıya qoyub. İKT-nin dərsə tətbiqi şagirdlərin dərsə marağını daha da artırır, şagirdlərin psixi fəalliyyətini gücləndirir, dərsə motivasiyanın qurulmasına kömək olur, tədrisin keyfiyyətini xeyli artırır. Tədris prosesində interaktiv lövhədən istifadə edilməsi dərsin əsas prinsiplərindən birini, onun əyaniliyini təmin edir. Elektron lövhənin sensorlu, yəni hissiyyatlı səthinə xüsusi qələmlə və ya barmaqla yavaşca toxunmaqla onun üzərində kompüterdə mümkün olan bütün əməliyyatları interaktiv rejimdə aparmaq olur. "Ağıllı lövhə”, həmçinin kompüterə qoşulan mikroskop, skaner, rəqəmli fotoaparat, videokamera və s. qurğulardan alınan təsvirləri də proyektor vasitəsilə qəbul edə bilir ki, bu da məktəblərdə virtual laboratoriyaların təşkilində mühüm əhəmiyyətə malikdir. Şagirdlər istənilən kimyəvi reaksiyanın, fiziki, bioloji, coğrafi proseslərin izahını və videogörüntülərini, müxtəlif cihazların, qurğuların, texniki vasitələrin işləmə prinsiplərini "möcüzəli" ekranda izləyə bilirlər. Bu isə şagirdlərin nəzəri-metodoloji biliklərini, praktiki bacarıq və təcrübələrini inteqrasiya etməklə tədrisi xeyli canlandırır, uşaqlarda yaradıcı yanaşma, düşünmə, təşəbbüskarlıq, tədris materialını dərindən dərketmə qabiliyyətini daha da artırır. İKT ilə çalışan hər bir müəllim dərsin elektron üsullarını mövzuya tətbiq etməyi bacarmalıdır.
- "Elektron məktəb üçün elektron müəllim" adlı kursda iştirak müəllimlərə nə verir?
- Təhsil Problemləri İnstitutunda təşkil edilən "Elektron məktəb üçün elektron müəllim" kursu müəllimlərin peşə hazırlığının artırılması, müasir İKT biliklərinə yiyələnməsi baxımından çox böyük əhəmiyyət kəsb edir. Əməkdar müəllim, beynəlxalq dərəcəli təlimçi Almaz Həsrət tərəfindən keçirilən kursda auditoriya şəraitində həmkarlarımla birgə iştirak edib, digər günlər isə məsafədən (distant) olaraq 1 ay müddətində kursu davam etdirdim. Elektron təhsilə keçidlə əlaqədar olaraq kurs zamanı müəllimlər üçün kiçik mühazirə, təqdimat, müzakirə, "workshop", debat və müxtəlif veb texnologiyalardan istifadə etmə kimi təlim formatından istifadə olunur. Kursda "Elektron məktəb üçün elektron müəllim hazırlığının ən vacib aspektləri", "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası", "Distant - məsafədən təhsil zamanı virtual sinfin yaradılması, Distant təhsilin keçirilməsi yolları", "İKT-nin pedaqoji sahədə tətbiqi imkanları", "İKT-nin şagirdlərdə informasiya mədəniyyətinin formalaşdırılmasında rolu", "İKT, ev, məktəb və mədəniyyət", "Sosial şəbəkələr və təhsil", "Veb texnologiyalar", "Elektron dərslərin hazırlanması mexanizmi" və s. mövzular əhatə olunur. Məlumat üçün bildirək ki, sözügedən kurslarda müəllimlərin elektron dərs, elektron resursların müxtəlif kompüter proqram və servislərdən istifadə etməklə yerləşdirilməsi, müəllim və şagirdlərin elektron portfoliosunun hazırlanması, distant olaraq şagirdlərlə işləmə bacarığının formalaşdırılması və distant təhsili aparma qaydaları və s. istiqamətlər üzrə hazırlığı aparılır. Bu təlimin bizə verdiyi nailiyyətləri sadalamaqla bitməz. ”Learning apss” interaktiv tapşırıqların qurulması bütün siniflə işləmək, müxtəlif krossvordlarda sualları tərtib etməklə hər bir şagirdin biliyini qiymətləndirmək imkanı yaradır. Lakin məktəblərdə hələ də ”ağıllı lövhə”, yəni ”Prometan lövhə”nin, proyektorun az olmasi elektron dərslərin keçirilməsində problemlər yaradır. Yaradıcı müəllimlərin açıq dərslərini elektron lövhələrdə keçməsi şagirdlərin istedadlarını üzə çıxarmağa şərait yaradır.
Anar Miriyev  http://palitranews.az/news.php?id=34220

Комментариев нет:

Отправить комментарий